Viser søkeresultater 1 til 10 av 70
Tråd: Lavt stoffskifte i 11 år
Threaded View
-
16-10-11, 21:14 #18
Sv: Lavt stoffskifte i 11 år
Heloo Anisa
. Beklager Anisa jeg har ikke hilst tilbake i god tid, har vært bort reist i host ferien med helle familien. Og takk for de positive kommentarer. De er riktig det du skrev. Jeg har vært fortvilet p.g.a, min sykdom. Når det gjelder arbeidsplassen min der var det noe annet histori. Jeg har ikke snakket har om opplevelsen min i min arbeidsplass men jeg vil si lit. Det som gjorde vondt verst, var at jeg ble mobbet mye på alle arbeids plassen jeg har hatt. Når man er hypotyroid og vil bare kommer gjennom dagen i arbeid har man lit til overs. For å unngå krangling pleide jeg og tar skyld i ting selv om det ikke var min feil. Hvis noen angrep meg muntlig, ville jeg ikke svare tilbake til min forsvar og bare gikk min vei. Jeg var veldig dårlig till å mestre noe konfrontasjon. Og noen mennesker leser dette som svakhet og begynner med mobbing og dritt prating og mer. Med denne mobbingen livet mitt ble bare dårligere
Men det som var rart er at noen ganger pleide jeg og eksplodere og går til fysisk angrep til de som har plaget meg. Denne sjeldne eksplosive konfrontasjon var fremmed for meg den sjokkerte ikke bare de som jeg angrep men også meg sjøl. Dette førte til 2 oppsigelse og et politi anmeldelse. Å anmelde en som mobber til arbeidsgiver vanligvis hjelper ikke så mye.
Nå vet jeg at det var mine binyrer som ikke produserte tilstrekkelig adrenalin som forte til at jeg var dårlig til å mastre konfrontasjon selv i til min forsvar.
Anisa jeg vil si at selv om jeg hadde mange problemer ble jeg ganske ydmyket etter jeg leste en trad du skrev har, om hvordan ditt liv har forandret p.g.a. sykdommen, og det du måtte gjennomgår hver dag i mange år med dårlig helse og dårlig økonomi. Der bestemte jeg og ikke å stoppe til noen ting når det gjelder min søk for god helse. Jeg faktisk svarte ikke til denne trad av deg fordi jeg tenkte den beste måte svare på deg var å leve som deg, jobber hardt, lære mye om min helse, finne løsninger andre steder når man finner dem ikke der man er, og To never giv up. My hat down for you Anisa
og takk for all hjelp.
Også jeg vil si takk til mod som har satt flere av mine trader til denne traden NICE JOB!
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker