Viser søkeresultater 1 til 10 av 278
Threaded View
-
24-08-05, 17:13 #11Kirsten Gjest
Hei!
Ja Jon - det var nok bidragsordningen jeg hadde i tankene! Og jeg som har trodd at det var det samme som tak 2...
Sendte søknad til trygdekontoret for utgifter i fjor og i avslaget står det " DEKNING AV UTGIFTER TIL HELSETJENESTER - MELDING OM AVSLAG" Menes det da den bidragsordningen - eller??
Søkte om dekning til bl.a. smertestillende, muskelavslappende og kiropraktor. Siden Nobligan og Somadril er B preparat gjelder ikke ordningen, og den måtte også første gang den ble rekvirert være av en spesialist og ikke fastlegen. Synes det høres ut til å være en "felle" mange intetanende kan gå i... - at det er fastlegen som er den første som skriver det ut...
Noen med andre erfaringer??
Vennlig hilsen Kirsten
Lignende tråder
-
Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist der
Av Halla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 57Siste melding: 14-06-15, 14:49 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
UTEN DUSJ
Av cathrin i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 23-03-07, 22:37 -
Hva betyr det å ha blokkerende antistoff? (hypothyreose)
Av maximus i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 9Siste melding: 12-03-07, 20:24 -
brun uten sol
Av Feiga i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 19:01

Svar med sitat

Bokmerker