Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Fagspråk/knutestruma/UL
Threaded View
-
08-10-11, 18:18 #1
Fagspråk/knutestruma/UL
Jeg har akkuart fått påvist knutestruma, noe jeg nå har fått svart på hvitt, men jeg sliter litt med å tyde alt som står i brevet.
Er det noen her som kan fortelle meg hva det vil si når knuten har en kolloid randsone?
Google klarer ikke helt å hjelpe meg der, får bare treff jeg ikke klarer å få noe vettugt ut av.
Lignende tråder
-
Fjerna skjoldbrukskjertelen pga knutestruma
Av emraudstein i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 12Siste melding: 28-12-15, 19:55 -
Struma / knutestruma
Av Bianca23 i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 18-02-10, 22:06 -
Knutestruma
Av nita i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 11-05-07, 19:13 -
Knutestruma
Av ronja i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 10-03-07, 22:22 -
Knutestruma
Av sos i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 22-08-06, 15:56


Svar med sitat

Bokmerker