Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
15-09-11, 21:18 #1
Bekymret. Gravid, kun 5 uker på vei
Hei
For et snaut år siden fikk jeg operert bort halve skjoldbruskkjertelen pga en en godartet knutestruma som jeg fikk på slutten av mitt forrige svangerskal. Jeg ble noe forundret da kirurgen svarte "aldri" da jeg spurte om når jeg skulle på kontroll. Han mente bestemt at jeg ikke trengte noen kontroll såfremt jeg ikke hadde noen tydelige symptomer. Derfor har jeg heller ikke fulgt opp dette selv, selv om jeg har tenkt på det mange ganger. Det som nå har fått meg til å få litt panikk er at jeg er gravid igjen, kun 5 uker på vei. Jeg fikk raskt tatt noen blodprøver som viste verdiene:
Fritt T4: 9
TSH: 3,4
Anti TPO: under 1
Legen mente at dette var ok verdier selv om T4 og TSH var i "grenseland" og jeg trengte ikke bekymre meg. Men det gjør jeg altså. Jeg ba om å få en henvisning til spesialist, men det var uaktuellt.
Hadde vært utrolig snillt om noen kunne berolige meg eller bekrefte at jeg må ta tak i dette. Føler at det haster hvis noe bør gjøres!
På forhånd tusen takk!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
6 uker med Levaxin
Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 05-08-11, 08:26 -
Lavt stoffskifte, Fibromyalgi/CFS. Legen har satt meg på LDN - low dose naltrexone
Av fall i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 41Siste melding: 31-08-10, 19:36 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10

Svar med sitat

Bokmerker