Sitat Opprinnelig skrevet av tcelinet Vis post
Var hos fast legen i går igjen..... og hun finner det lite trolig at jeg har lavt stoffskifte.... dette er jo egentlig noe jeg burde være glad for!! eller.................
Hej tcelinet Hvis det er den samme læge du har beskrevet her i tråden, i indlæg nr. 20 for en måned siden, da burde lægens kommentarer i går ikke overraske dig. Hun fortsætter bare i samme gænge som altid, og hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg spørge: hvor mange flere beviser på denne læges uduelighed har du brug for, før du fyrer hende?

Der er ikke nogen mirakler i sigte her. Lægen har ikke forstand på hormonsygdomme. Det er sikkert og vist. Lige så det er sikkert og vist, at denne læge ej heller er fagligt nysgerrig til at lære sig op i noget som helst. Når du ved det, er det altså desværre lidt på eget ansvar at fortsætte som patient hos denne læge. Hun har jo afsløret sine ringe kundskaber allerede før, så at opsøge samme læge igen og igen er ikke særlig smart....

Håber du finder kræfterne til at gå i gang med at finde en anden læge. Uanset hvor mange gange dette mislykkes, hvis du ikke finder hormonvidende læge næste gang, er du nødt til at fortsætte dit søgen. Enten det, eller godtage "psykisk diagnose" og med tiden visne væk.