Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
20-08-11, 17:58 #11
Sv: Legn min tviler på at jeg har lavt stoffskifte
Hej tcelinet
Hvis det er den samme læge du har beskrevet her i tråden, i indlæg nr. 20 for en måned siden, da burde lægens kommentarer i går ikke overraske dig. Hun fortsætter bare i samme gænge som altid, og hvis jeg skal være helt ærlig, kan jeg spørge: hvor mange flere beviser på denne læges uduelighed har du brug for, før du fyrer hende?
Der er ikke nogen mirakler i sigte her. Lægen har ikke forstand på hormonsygdomme. Det er sikkert og vist. Lige så det er sikkert og vist, at denne læge ej heller er fagligt nysgerrig til at lære sig op i noget som helst. Når du ved det, er det altså desværre lidt på eget ansvar at fortsætte som patient hos denne læge. Hun har jo afsløret sine ringe kundskaber allerede før, så at opsøge samme læge igen og igen er ikke særlig smart....
Håber du finder kræfterne til at gå i gang med at finde en anden læge. Uanset hvor mange gange dette mislykkes, hvis du ikke finder hormonvidende læge næste gang, er du nødt til at fortsætte dit søgen. Enten det, eller godtage "psykisk diagnose" og med tiden visne væk.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Hvor går veien videre?
Av jolene i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 01-12-10, 09:40 -
Er det mest kvinner som får/har galt stoffskifte?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 23-09-07, 12:40 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38

Svar med sitat
Bokmerker