Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
07-08-10, 16:26 #10
Pregnenolone
Jeg lurer på denne doseringen. Hva gjelder den for? Hvilke plager/sykdommer? Mon tro om man har veldig slitne binyrer at doseringen kan være høyere enn hva som bekrives ovenfor som normalt. Jeg tenker at mine binyrer er ganske kraftig svekket, mer enn mange andres....? Dersom det er slik, tenker jeg at jeg muligens kan trenge ganske høy dose? Forstår at det ikke er bare å pøse på, men om jeg skal få ordentlig hjelp, ser jeg for meg at jeg må ha høy dose. - 50 mg minst, gjerne mer! Jeg har bestilt "the hormone solution" av Herthoge, ligger vel og venter i postkasse til jeg er tilbake fra ferie, vet ikke helt om den boka dekker mitt behov.. får se.
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker