Sitat Opprinnelig skrevet av NoraH Vis post
Her var det jo litt forskjellig, og jeg har ikke nok kunnskap til å kunne si så mye om disse verdiene dine, dessverre, men jeg vet at lavt blodsukker kan skyldes blant annet Addison (nedsatt binyrebarkfunksjon), men kan også skyldes mye annet. Fra NettDoktor: "Mange opplyser at de lider av anfall med hypoglykemi uten at de har fått målt for lavt blodsukker!"

Selv om man ikke har blodsukker utenfor grensene, kan man ha begynnende diabetes, bare for å ha nevnt det.

DHEA produseres blant annet i binyrebarken, så at den er litt lav hos deg støtter jo oppunder Addison.

Når det kommer til østrogenet, så kan produksjonen øke ved stress. Sier legen at det bare er fint at det er skyhøyt?! Når østrogenet er høyt, er det økt risiko for å få brystkreft. Kom tilfeldigvis over denne artikkelen: http://pongo.nettblogg.no/1224074852...alanse_og.html
Kanskje det kan være noe slikt? Der blir både binyrer, stress, østrogen og tretthet nevnt. Kanskje du burde teste progesteronnivået?

Kanskje jeg burde teste progesteronnivået, ja. Takk for tips og link.

Addison er jo en utrolig alvorlig diagnose, jeg tenkte mer i bane binyretretthet, men er usikker på om den fine kortisol-målingen min utelukker problemer med binyrene. Samtidig tyder jo DHEA-målingen på at noe er galt der.

Jeg trenger en skikkelig lege. På egenhånd er jeg bare et stort spørsmålstegn.