Viser søkeresultater 1 til 10 av 101
Threaded View
-
25-07-11, 11:58 #12
Sv: Thyroid fra Glostrup Apotek i Danmark
Kære Buskhult
Det ville være vidunderligt, hvis det var Sundhedsstyrelsen, der stod bag Thyroid fra Glostrup Apotek. Glostrup Apotek producerer Thyroid på forespørgsel fra enkelte danske læger, og så længe dette lægemiddel ikke er direkte forbudt, er det omfattet af Loven om magistrelt fremstillede lægemidler. Loven foreskriver, at der kun må skrives magistrelle recepter på lægemidler, der ikke i forvejen findes som en hyldevare, registreret/godkendt og produceret af en lægemiddelproducent. Det eneste Sundhedsstyrelsen har "foretaget" sig i denne sag er, ikke at forbyde fremstillingen af Thyroid. Det er det sidste, jeg er blevet oplyst om for et par uger siden, da jeg var på Glostrup Apotek for at afhente "klimakterie-medicinen".
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid fra Glostrup - indhold?
Av Babe i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 21Siste melding: 21-09-10, 20:07 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
en ny fra Danmark
Av 78lykke i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 12-10-07, 19:40

Svar med sitat

Bokmerker