Hej
Jeg har brug for lidt hjælp til de sidste blodprøvesvar - lægen siger at at jeg er velreguleret med Erfa og at prøverne ligger indenfor normalområdet = jeg er rask og alt er fint. Men hvad gør jeg når jeg slet ikke føler mig "rask" - kan koncentrere mig 1-2 timer så er jeg helt udmattet og må sove, bliver hurtigt konfus og har svært ved at have mere end én bold i luften ad gangen. Jeg er sygemeldt med stress, men min sagsbehandler er sikker på at det er en depression og vil have at jeg skal medicineres med lykkepiller. Jeg er absolut ikke depressiv - min psykolog bakker mig op men har ikke noget at skulle have sagt i forhold til min sagsbehandler. Det hele er lidt frustrerende i øjeblikket

I marts havde jeg taget Erfa 1 md. og prøverne blev taget 2 t efter jeg havde indtaget 1 dosis. (1½ grain fordelt over 3 gange dagligt)
Den sidste prøve i juni havde jeg ikke taget Erfa inden prøven blev taget (3 grain fordelt over 3 gange dagligt)

TSH (0,3-4,0) Marts 0,02 Juni 0,01
T4 frit (10-26) Marts13 Juni 13
T3 total (1,2-2,8) Marts1,71 Juni 1,28

Efter blodprøven øgede jeg Erfa til 2 grain morgen, 1 grain formiddag, 1 grain eftermiddag
Er prøverne optimale eller kan det blive bedre ?
Nu er jeg oppe på 4 grain hvilket jeg syntes er ret meget - er det muligt at jeg skal højere op?

Kærlig hilsen
Cirkeline