Viser søkeresultater 1 til 10 av 179
Threaded View
-
07-12-10, 12:16 #20
Sv: Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
Tja. Lægen skrev to helt alm. udseende gule recepter. Han skrev: Tbl. Erfa Thyroid (USP) 125 mg, 500 tbl., d.s. For decreased thyroid function. Og så sendte jeg dem først som scan /pr. email til http://www.pharmacy-international.de/ Dette dog først efter at have konfereret med apotekeren pr. email.
Så eftersendte jeg originalerne som alm. papirpost til apotekets fysiske adresse. Så blev det bare sådan. Bruger VISA og slipper på den måde for bøvl med at betale forud.
Mht apoteket har jeg efterhånden hørt om flere, der på i hvert fald nogle apoteker har fået et andet - men parallelt - produkt i stedet for det, der konkret bærer navnet som står nævnt på recepten. Jeg ved ikke, om den går, når det er thyroid - det er jo ikke alle, der føler sig trygge ved noget andet end syntetisk medicin, mange har end ikke hørt om det, og så er de måske ikke villige til at gøre noget, der kan føles ekstra risikabelt. Det kan man jo blive nødt til at finde sig i. Men man kan jo altid spørge
---
Ja, jeg reagerer meget kraftigt på Euhtyrox. Og glemte i øvrigt i ovenstående at fortælle, at jeg også får oppustet mave i løbet af en halv times tid OG får en jammerlig følelse af at skulle på toilet, uanset at resultatet enten udebliver eller minder om noget fra en kat (undskyld billedet). Dette varer hele dagen og natten med. Min mor får det på samme måde plus kæmpe mavepine.
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Mat og Helse for September?
Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 03-09-05, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker