Tak for linket TanjaK Som jeg kan se er der kun 1,7mcg T4 som forskel på Glostrup Thyroid og Armour Thyroid hvilket ikke er meget og sikkert uden betydning
n`Finn tak for din forklaring selv om det er lidt fustrerende at læse at selv om man er velmedicineret i en periode, så er det ikke noget der varer ved. Jeg vil så gerne ind og studere til sommer men kan umuligt klare det hvis jeg skal rende rundt og være totalt brainfrog som jeg er nu
Hvad vil jeres bedste råd til mig være? -skal jeg tage kampen op og få ham til at lave en recept på Armour og så håbe på at det er produktet for mig eller skal jeg få ham til at indse at Erfa eller Thyroid-s er det bedste. Er det Altstadt Apotheke jeg skal henvende mig til?
Puha jeg er ved at være lidt forvirret over alle de forskellige produkter og om de overhovedet er til at få fat på som dansker - håber ikke at jeg kludrer for meget i det men så håber jeg at i bærer over med mig
Vil lige indskyde noget meget positivt og det er at mit blodtryk er faldet til næsten normale værdier efter 3 uger på lav kulhydrat kostomlægning

Kærlig hilsen
Cirkeline