Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
22-07-11, 12:54 #1
ja, ja, da har jeg vært hos fastlegen :(
prøvde å få ho til å skrive ut erfa, men nei!!
Det hadde ho ikkehørt om så det hadde hun ingen kompetanse på. Jeg hadde med meg et knippe info om og hvorfor erfa, men hun såvidt glimtet på det.....
For det var jo en grunn til at det ikke var godkjendt i norge....., da jeg mente på at det er legemiddel til levaxin selskapet som har drevet sterk lobbyvirksomhet.. ble hun heller litt små sint, å mente på at sånne ting bare skjedde i statene og ikke her hjemme i trygge norge,vi måtte jo stole på myndighetene, ellers går jo ikke ting ann var det jeg fikk til svar!
og hvorfor skulle jeg ha annen medisin når jeg ikke hadde prøvd ut levaxin først....?!
Jeg hadde faktisk ikke kompetanse til å vurdere sånn.... sellom det var jo fint jeg hadde leste meg opp, men det hjalp ikke så mye å komme med noen utskrifter fraintern ett, for der kunne man finne så mye rart!!!
Og på den annen side var hun lite for pasientstyrt behandling, og mente jeg mest anntagelig ikke hadde hypoterose.... for symtomene er så difuse og kan passe inn mange andre steder. For hvis jeg ikke merket bedring av levaxin så er det ikke lavt stoffskifte som plager meg!
Fy fader assa! satt der å følte meg som den hypokonderen da... ( jeg fikk diagnose hypoterose av en lege på volvat)
Hun spørte meg om prøve svarene forranliggende for diagnosen (som var ft4 12 tsh 2,5 ft3 var 4 komma et el annet) og det var heeeeeeeeeeeeeelt normale prøver, opptil 70% av dem ho tok prøver på lå mellom 12-14 på ft4, og de hadde det helt fint!
Men jeg har det ikke fint sa jeg, hva med alle symtomene mine,? hva med den arvelige faktoren? og jeg skraper bunnen av ref omr....., men det kunne være sommangt det alså........ Skal i allefall få tatt anti-tpo om to uker.... og etter det så skulle hun hendvise meg til endo!
tror jeg får ringe heggeli jeg.... gidder ikke den kjerringa mer!!!!!!!!
nå er jeg sinna!!! dritt lege med dårlig kompetanse!!• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
Lignende tråder
-
Brevet som jeg sendte til fastlegen to uker før konsultasjonen
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-07-11, 22:26 -
Fastlegen mener jeg er overdosert
Av sisi i forumet Hos legenSvar: 18Siste melding: 02-06-10, 10:37 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
til fastlegen i morgen
Av mokki i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 11:37 -
Får ikke hjelp av fastlegen
Av i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 08-04-05, 16:33

Svar med sitat
Bokmerker