Nettstedet er vel beregnet for å være ei statisk side. Altså: ei side med kun opplysninger og info, og ingenting annet. Ser at den siste nyheten var i fra juni 2009. Og det er jo synd det, for forbundet burde jo ha vært aktiv, og kommet med de siste nyhtene og opplysningene om stoffskiftesykdommer. Hvor mye har de egentlig interesse av oss brukere?