Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
21-01-10, 17:52 #10
Sv: Jeg har helt kuttet ut levaxin og har brukt 4 grain Thyroid i litt over en uke
Ja, jeg kan stemme i det samme. I dag har jeg følt meg helt frisk. Jeg hadde glemt den følelsen. Etter fire og et halvt år der jeg har vekselvis vært så dårlig at jeg ikke har kunnet gjøre annet enn å ligge på sofaen og ikke føre en normal samtale med folk, til å kunne jobbe en liten stillingsandel, føler jeg meg nå så mye bedre! Riktignok merker jeg at kroppen reagerte litt når jeg stresset for mye på jobb i dag og da skyndet meg til byen etter jobben. Jeg er fremdeles dradd ansiktet, har ødemer, blå under øynene og har eksem på øyelokket mm, men kroppen min føles helt fin. Er ikke dummere enn at jeg vet at dette svinger, og at jeg nok kan føle meg dårlig igjen i morgen. I går for eksempel følte meg meg temmlig sliten og slapp, men "noe" har skjedd i kroppen min i løpet av de siste fem dagene. Jeg er glad! Takk alle sammen for all back up og gode råd.

Rufus
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker