Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
27-06-11, 18:58 #19
Sv: Grusom ventetid. Høyt anti-TPO og høyt stoffskifte.
Hei igjen! Er det sant? Er den virkelig unormal skyhøy? Hva er normalt? Har ikke rede på det her men forstår at den er roten til mye av fa..skapen :( Er det virkelig ikke en måte å medisinere bort de antistoffer som lager så mye ulage?
Kjenner nesten at jeg får en liten sorg med tanke på ikke spise brød med godt pålegg hver morgen
Må man leve HELT glutenfritt for at det skal være til hjelp eller går det bra om man spiser pasta feks. 1 gang pr mnd? Og ett glass pils er vel også gluten i. (ikke at det er så meget av det nå om dagen men..) Også vi som hentet hjem Kina-mat til middag idag,og der er jo alt av sauser i utgangspunktet lagd av soya, som jeg så ikke var helt bra.
For 1 uke tilbake startet jeg på 1 tablet Selen med E-Vitamin 100 mcg, 1 tablet D-vitamin 10 ug og 2 tableter Magnesium 600 mg. Da skal det anskaffes kokosolje og C-vitamin i morgen. Heter den Slow Release c-Vitamin bare?
Jeg tenkte på. Om det er så vanskelig å bli stabil med radiojod, hvorfor ikke bare fjerne kjertelen kirurgisk med det samme for å spare mennesker for ytterligere up and downs? Vet at det blir ingen dans på roser uansett når en blir hypo, men da slipper en å tenke på at en kjertel plutselig lager ett helvete igjen. For hypo blir jeg jo uansett tenkte jeg på. Anbefaler du ikke å fjerne kjertelen kirurgisk?
Hva med øynene? Det presser bak , særlig det høyre men i det venstre har det blitt mer synlige blodkar og litt generelt rødt. Om kjertelen fjernes kirurgisk så stopper vel prosessen med øynene men den fortsetter ved tabletter eller radiojod?
Setter veldig pris på at du deler din kunnskap Anisa. Takk skal du ha
Er jo også viktig å møte litt over middels skolert til time på sykehuset, så en kan stille de riktige og viktige spørsmål.
Klem Lise
Lignende tråder
-
Forhøyet anti TPO høyt stoffskifte.
Av ElisabethA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 10Siste melding: 20-03-11, 13:43 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Svar med sitat

Bokmerker