Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
21-06-11, 20:54 #7
Sv: Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med
Tuuuuuuuuusen takk for kjempefint svar over her

Jeg har liksom følt meg litt dum som maser på legen min om å få utredning osv... ettersom prøvene ligger "innenfor ref omr", Men det hjelper jo ikke meg at de ligger innenfor så lenge jeg føler meg helt utslitt..!! det er vansklig for legen min å forstå.
Men jeg må bare bytte lege.. men jeg vet jo ikke hvem som er flinke innen dette feltet...
Jeg tok blodprøver på dagen begge ganger, i aug husker jeg ikke klokken, men det var før kl 1500i allefall, og de jeg tok nå i juni tok jeg ca kl 11:30
Føler liksom at jeg har fått en sykdom i fanget som jeg ikke vet stort om foruten symtomene som jeg har levd med siden barndommen.. ingen lege som kan fortelle meg noe særlig for de har ikke peiling... Setter utrolig stor pris på dere og dette forumet, er jo her man får kunnskap, ikke hos legen.
Anti-tpo ble ikke tatt sellom jeg ba spesifikt om at de skulle sjekke det! Blir verken hørt eller trodd av det norske helsevesenet!
Hvordan blir hverdagen med medisiner da? får man energien tilbake, blir man "normal igjen" ( kan ikke huske hvordan det er å ikke føle seg trøtt å sliten jeg) Er det levaxin som er vanlig? har lest en del om armour også, at den skal være bedre?
Ble veldig masse spørsmål fra meg nå ,men........ setter stor pris på om noen har erfaringer eller innspill
• Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
• Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA
Lignende tråder
-
Stoffskiftesykdom? Veien til et friskere liv
Av TheaK i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 28-01-12, 15:43 -
Hvor går veien videre?
Av jolene i forumet DagbokerSvar: 17Siste melding: 01-12-10, 09:40 -
Er det mest kvinner som får/har galt stoffskifte?
Av i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 23-09-07, 12:40 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38

Svar med sitat
Bokmerker