Viser søkeresultater 1 til 10 av 187
Threaded View
-
06-11-06, 23:00 #24
Det høres akkurat ut som meg for et år siden!! Eneste forskjell er at hos meg slo det seg av og på helt uten styring. Hadde det også slik med synet. Hos meg bedret det seg med Levaxinen, men har det fortsatt i korte perioder etter 1 år på medisin. Det kommer når jeg er på mitt dårligste. Jeg har følt det slik at hjernen ikke har energi nok til å tolke de inntrykk som kommer. Jeg har desverre ingen tips å gi deg. Håper det ordner seg med tiden!!Har på følelsen at kroppen har sviktet meg helt. Har i ett år nesten ikke hatt luktesans, og nå i år begynte jeg å få nedsatt smakssans. Har mer eller mindre vent meg til dette, men nå er hørselen begynt å tulle med meg også. Har dottfølelse i ørene, og av så er det som et ekko når jeg snakker. Med disse nye tingen oppå det andre som leamus, kraftløshet osv. føler jeg meg helt nede for tida. Er det noen her med samme plager, eller som har hatt noe lignende og blitt kvitt det?Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Fikk Graves disease i 1999
Av atv i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 86Siste melding: 04-11-08, 13:27 -
Diagnose lavt stoffskifte fikk jeg i april - tror jeg det var
Av belit i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Fikk diagnose på lavt stoffskifte i 2002
Av nosy i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 24-05-06, 22:47

Svar med sitat

Bokmerker