Viser søkeresultater 1 til 10 av 39
Threaded View
-
13-02-07, 13:48 #3
Takk for rådet Anne Ma
. Tror kanskje jeg gjør som du sier - tar 1/4 av 150 mcg Levaxin i tillegg til Armouren - men venter for å se utslaget av den siste Armour-økingen (1/4 grain).
Armouren er ikke så dyr som jeg trodde; førs kjøpte jeg en boks med 100 stk 1 grain til ca 450 kr tenker jeg. Nå sist kjøpte jeg en boks med 100 stk 2 grain til nesten samme pris mener jeg å huske. Dersom det hjelper på formen min så betaler jeg gjerne noen 1000 lapper ekstra i årtet. Min erfaring hittil er litt blandet; har blitt kvitt endel av muskel og leddsmertene mine, men er som sakt sliten og trøtt. Tror nok det kommer av litt lave verdier og at det hjelper når jeg kommer opp i riktig dose.
Dersom du skal starte opp med armour burde du ikke gjøre det samme som meg, jeg kuttet ut all levaxin og liothyronin og startet opp med 1/4 grain Armour i 2 1/2 uke før jeg økte - det var altfor lite over en for lang til. Sikkert derfor jeg liter med å få opp verdiene mine tror jeg. Skulle jeg gjort det igjen ville jeg nok strtet opp med 1/2-1 grain Armour i tillegg til litt Levaxin (avhengig av om du har brukt liot. i tillegg til Levaxin).
Lignende tråder
-
Erfaring med kombinasjon av Erfa Thyroid og Levaxin??
Av knaskepott i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 21-01-11, 10:24 -
Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 14-09-10, 16:57 -
Dosering av Armour og Levaxin i kombinasjon
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 21:42 -
kombinasjon levaxin og liothyronin
Av Anna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 18Siste melding: 09-08-05, 12:30

Svar med sitat

Bokmerker