Da har jeg vært på besøk hos balderklinikken igjen..

Og fikk alle mine ønsker oppfylt og vel så det. Går forresten til Dr. Ljøgodt hvis noen skulle lure.

Jeg fikk uten noe problem LDN resept, og hold dere fast; resept på glutation ampuller, slik at jeg bare setter stoffet intravenøst hos fastlegen eller hos noen andre. Dette betyr at jeg slipper å betale togreise på 600 kr og i.v glutation for ca 600-800 kr gangen. 10 ampuller koster 670 kroner
LDN koster 434 kr for 100 tabletter fra Kragerø Apotek som lager tablettene.

Er en forholdsvis glad laks nå ja.. Starter ikke med LDN før jeg har vært til utredning på Revmatologisk avd nå i mai. En får føye seg og lytte til systemet i helsevesnet enda en gang...

Men konklusjonen så langt er: Og glutationen fortsatter å virke meget godt på meg.. (nac 1800 mg, ala 450 mg , acetyl l carnitine 1500 mg og glutamin 2000 mg) Til tross for mye arbeid med diverse, så vokner jeg klar til dyst hver morgen selv om jeg er helt dau om kvelden. Smertene forsvant ytterligere i kroppen da jeg startet med NAC. Sterter med i.v etter utredning..

Var til min nye fastlege; og han var helt utrolig!! Voldsomt kunnskapsrik, og var totalt oppgitt over at jeg ikke har fårr skikkelig utredning ift. binyrer, skjoldkjertel og hypofyse.. Han bestilte ultralyd og MR, samt synacten test, samt en hel haug blodprøver som går på de hormonelle aksene mellom kjertler og hypofyse. Samtidig måtte jeg sporenstreks ta urinprøve ift. lupusmistanken. Neste gang jeg skal dit, har han satt meg opp etter arbeidstid. Hva skjer a???

Så til dere der ute som sliter; gi aldri opp, ting kan snu seg..

Ha en god kveld.