Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
14-04-11, 09:00 #1
Hvor lang tid fra symptomer til diagnose?
Hei
Ny her og ny med stoffskifteproblematikk. Ved en rutinekontroll hos legen i etterkant av mitt forrige svangerskap bemerker fastlegen min på grunnlag av høy puls, rask vektnedgang og utstående øyne at disse kan være symptomer på høyt stoffskifte, og at en enkel blodprøve vil kunne gi svar på det, noe den gjorde. I ettertid har jeg lest endel om symptomer og ting begynner å "falle litt på plass". Mener selv at flere av disse symptomene (som "uforklarlig" vektnedgang, forbigående hjertebank og sviende, rennende øyne), har jeg hatt i flere år, men ville aldri koblet disse på egen hånd.
Men da jeg kom på kontroll hos endokrinolog, mener hun at det høye stoffskiftet er noe som har oppstått etter siste svangerskap, altså har jeg ikke hatt det lenger enn 9-10 måneder. Mens jeg mener at symptomer på stoffskifte har vært mer eller mindre plagsomme i ca 5 år! Har noen erfaring med dette? Endokrinologen mente det ikke ville være mulig å orke å gå så lenge?
Takker for svar
Diagnosen Hypertyreose i feb. 2011, beg. på propyltiouracil i april (pga. amming).
Lignende tråder
-
Candida - hvor lang tid tar det å bli kvitt snyltesoppen?
Av Kevlin i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 07-03-12, 10:29 -
Hvor lang tid har i været på hydrokortison?
Av Honeyhob i forumet HydrocortisonSvar: 24Siste melding: 07-03-11, 20:32 -
hvor lang tid tok det.....?
Av DALIA i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 20:34 -
Prøveperiode - hvor lang tid før evnt resultater
Av Varla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-10-07, 19:21 -
Hvor lang tid før medisinene hjelper?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 13-02-07, 15:20

Svar med sitat

Bokmerker