Blondie, Vigdis og Gunnda, tuuuusen takk..

Jeg ringte sykehuset og inngrepet skjer i lokalbedøvelse. Har googlet litt, og Addisonpasienter som skal få lokalbedøvelse dobler og dosen den dagen, og et par dager etterpå.
Siden dere sier det samme går jeg for det!
Er veldig lettet over å slippe narkose, selv om den psykiske belastningen nok blir større i lokalbedøvelse.

Har fått et skriv beregnet på narkose, der står det faste fra midnatt, men kan drikke vann osv frem til 6 på morgenen. Da kan jeg ta dobbel dose Hydrocort. da, evt noe like før op. halv8 med LITT vann, går fint å svelge uten mye væske. Regner med det ikke er like nøye da jeg ikke skal i narkose.

Virker som endel med ME/ utmattelsessyndrom osv. kan reagere på lokalbedøvelse med adrenalin (ivrig googling her ;)) men jeg må bare kjøre på og krysse fingrene.
Min kjære er med, og skal skrive ned Hydrocort. dosering osv. til han om jeg skulle bli dårlig.

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten dere! Jeg tenker mye av det samme som dere, men blir beroliget av å få bekreftet at jeg er på riktig spor, for mange av legene har ikke så mye å komme med, desverre.....

Takk