Phu, for en uke... Det har gått i ett med jobb, jeg har vært så heldig å få hospitere noen dager utenfor arbeidsstedet mitt, så har hatt noen veldig spennende dager! Alltid gøy og nyttig å se hvordan noen av våre nære samarbeidspartnere har det i sin arbeidsdag. Nå skal jeg ha litt fri i en uke, ser frem til å ha tid til mer enn sove, spise, jobb.

Nå er våren endelig kommet til sørlandet! Jeg er en av dem som er skrekkelig værsyke - går og surmuler størstedelen av vinteren haha. Men i dag - i dag er det sol ute, og varmegrader, og tørr bakke! Det er så utrolig deilig! Blir helt overlykkelig, jeg!

Den siste uka har jeg kjent litt etter på alle disse symptomene mine, og jeg kjenner at muskelømheten er det som tiltar mest. Tilogmed i fingrene og i kjevene Hvis nå legen skulle finne på å skylde plagene på vekt, så kan jeg hvertfall bruke det som et godt argumentasjonspunkt mot det, hehe.

Jeg leste litt i en annen tråd her, om at mange opplevde at kroppen holdt igjen mye vann etter at de startet med Levaxin.. Enda en ting jeg ikke visste.. Kan dette skje etter lang tid på Levaxin, også? For 4-5 år siden oppdaget jeg, ganske plutselig, egentlig, at jeg var veldig hoven i føttene.. Det har aldri vært et problem for meg før, men etter dette merker jeg at jeg nok har en del vann i beina.. Snodig..
Har også lagt merke til at jeg er ganske treig i bevegelsene. Det er ikke alltid, når jeg er på jobb så er jeg rask i vendinga. Men når jeg er hjemme, og ikke må forte meg eller være rask med det jeg gjør, så er jeg ganske treig.

Ser frem til å forhåpentligvis bli litt klokere på onsdag. Skal huske på å be om utskrift av blodprøvesvarene fra de siste åra..