Hei Berit

Det går relativt bra med meg, lengre og lengre perioder hvor jeg er bra og mindre av de dårlige. Jeg sliter litt med å få stabile verdier, men jeg klarer å trene litt og jeg klarer å jobbe så da kan man vel egentlig ikke klage. Det har jammen tatt lang tid å komme så langt..

Håper du også er/blir bedre, det er tøft å ha små barn og lavt stoffskifte. Jeg tenker mange ganger på hvor mye jeg gikk glipp av i forhold til datteren min i den perioden

Nå har jeg nettopp sendt over prøveresultatene og annen info inkl. symptomer som datteren min har til legen hun skal til på tirsdag. Det er imidlertid samme legen som jeg går til så jeg tror hun vil forstå. Det er hun som lot meg prøve medisin og hun som har gitt meg resept på armour. Jeg burde egentlig tatt med datteren min dit for lenge siden, men prøvene har vært så varierende og legen hun har gått til skal være flink sies det så jeg har drøyd det... Det var de siste resultatene, formen hennes spesielt de siste månedene og kommentarene fra han som fikk det til å renne over for meg, har vært litt laber selv de siste ukene.

Håper og tror at hun får videre utredning og prøvemedisinering nå!! Blir så sliten av å kjempe for å få hjelp..