Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Anne's tankespinn
Threaded View
-
23-03-11, 18:55 #5
Sv: Anne's tankespinn
Hei Blondie

Takk for velkomsten!
Hehe, det er godt å høre at jeg ikke er den eneste helsepersonell som har latt ting skure og gå
Det er som du sier, man burde jo absolutt hatt vett til å engasjere seg mer i egen helse, også før jeg havnet i helsevesenet. Det er vel en del sannhet i påstanden om at helsepersonell gjerne drøyer i det lengste før man tar tak i egne problemer.
Men - bedre sent enn aldri!
Joda, jeg har en viss skepsis med meg når jeg går til fastlegen, det har jeg alltid, ikke fordi jeg tror jeg vet så mye bedre enn han, men nå er det nå en forskjell på en allmennpraktiker og en spesialist. Grunnen for min tillit til han, er måten jeg har blitt møtt på av han tidligere. Nå vil det jo forhåpentligvis vise seg hva han vet/kan/synes om hypothyreose når svarene på prøvene jeg tok i dag, kommer. Jeg skal sørge for å få en utskrift av tidligere prøver. Er veldig glad for at det er så mange her som virker å være gode på å tolke svarene i forhold til hverandre - det endokrine er ikke mitt fagfelt så jeg er litt lost på akkurat det.
Han tok flere prøver i dag enn de jeg nevnte i den forrige posten, både FT4, FT3 (syns jeg å huske),TSH, Anti TPO, B12 (denne er allerede konstatert lav flere ganger tidligere og jeg tygger B12 tilskudd som en helt, prøven i dag fungerte altså som 3mnd kontroll og som en del av panelet for det jeg ba om i dag). Tok også kreatinin, hb, MCH, MCV, glukose. Jeg skal notere meg resten av dem bak øret, og be han ta dem når jeg er der om 2 uker. Takker så mye for input'en!
Lignende tråder
-
Anne Ma - Ny tyreoidea utredning
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 25-01-07, 10:25 -
Anne Ma
Av Anne Ma i forumet PresentasjonerSvar: 22Siste melding: 10-11-06, 18:58

Svar med sitat
Bokmerker