Okey. Visste vel egentlig at den må tas på morgenen, men ville innse det kansje

Men en liten ting, skal ikke blodprøvene tas til samme tid hver gang? Blir det ikke litt feil å ta de så tidlig denne gangen, og seint neste, tidlig etter der og seint etter det igjen?

Og noe helt annet, er det noen andre som ligger og skjelver før en tar levaxinen om morgenen? Det virker som kroppen min lengter desperat etter medisin. Kan det være på grunn av at levaxinen taper seg så mye på ett døgn? Skal ikke levaxin ha en halveringstid på 7 dager? Det er også noen ganger den dagen jeg har tatt mindre dose enn vanlig at jeg er urolig i kroppen når jeg skal sove. Har prøvd meg litt frem, og det hjelper om jeg tar 50 mikrogr før jeg sovner. Dette har jo ganske likt som at jeg merker at jeg ikke har tatt medisinen på morgenen. For lite=skjelven og urolig.

Forresten, mens jeg husker på det. Er det noen andre her som er helt avhengig av sjokolade? Jeg kan spise sjokolade midt på natta til og med. Kan spise 3 store plater med sjokolade på en dag. Blir aldri kvalm, uvel eller noe. Det er forferdelig å ha det sånn.

En annen ting også. Før jeg startet på levaxin i høst målte jeg kroppstemperaturen når jeg våknet. Den var 35.4, målt i munnen. Da hadde jeg sovet med 2 dyner, to tepper og igjenlukket vindu, og jeg frøs. Dette var i august/begynnelsen på september. Tror det var 10 grader ut på den tiden.

Ang TSH er fastlegen min ikke så veldig nøye på den målingen Han ser litt på den, men han bryr seg mest om Fritt T4.