Jeg har faktisk ofte tænkt det sammen, Nielsigne
Jeg var selv sygemeldt fra sept. 2009 til jan. 2010; men det var først EFTER, at jeg havde fået konstateret knudestruma igen. Og det var faktisk for sent, jeg fik den sygemelding..., men det var egentlig min egen skyld! (har beskrevet alt det i min presentasjon, så skal jo ikke komme ind på det her )
Jeg har siddet grædende hjemme efter konsultation hos min fastlæge, fordi jeg ikke blev hørt eller forstået. Jeg har direkte sagt til hende, at jeg havde ondt i maven, når jeg skulle bestille tid hos hende, fordi jeg følte mig som en hypokonder
Det er SÅ nedværdigende - jeg føler virkelig, at jeg er blevet et "lavstatus-menneske" efter jeg har fået denne sygdom!
Jeg håber sådan, Sliten, at du får den hjælp, du fortjener - og ikke lader dig nøjes med, hvad lægerne siger udelukkende ud fra dine blodprøver. Du skal virkelig sætte dig ind i, hvad denne her lidelse indebærer, så du selv kan tage kontrol over dit liv. Det bliver hårdt, men det er slitet værd!!
Og som du nok kan se, så er du kommet til det helt rigtige forum. Der er så megen varme, forståelse og hjælp her på Sonjas, så man bliver helt overvældet. Når man har gået og været så dårlig i så lang tid uden at have fået den rigtige forståelse fra læger og omgivelser, så kan man ikke tro sine egne øjne, når man finder ligesindede herinde.

1000 kram til jer alle