Dette er mitt første innlegg, siden jeg ble medlem i dag. Jeg har lest og lest og lest på dette forumet siden jeg fikk anbefalt det av ei venninne. Her har jeg funnet MYE svar på hva som muligens feiler meg...og alle mine symtomer faktisk retter seg mot en stoffskiftesykdom. Jeg trodde de var enkeltstående "vondter".. men som tilsammen danner er bilde.

Det har dette forumet vist meg. Jeg skal nå til legen å BE om å få tatt riktge prøver og eventuelt på en utredning hos spesialist... ORKER bare ikke å gå sånn lenger..

Min historie kort fortalt:
oppdagen kul på halsen...diagnose : knutestruma.
Den vokste og gjorde meg hes og kremtete, og vi ble enig om å fjerne halvparten.
Operasjon gikk fint april 09. ingen ettervirkning og ingen oppfølging heller.
så begynte jeg å bli sliiiiiiiiten, humørsyk, "ull i hodet" , tung , treg i bevegelser, vondt i nakke, tre fingre som prikker og sovner på begge hender.
Har hatt et par tøffe år samtidig og trodde dette var årsaken til alle plagene....
Det toppet seg i september 2010 da jeg ble fulltids sykemeldt og ikke klarte hverken jobb,mennesker, lyd familie, var irritabel, sov MYE, var irritabel og gråt masse,er "rødflammete" på brystet (som solbrent og blir hvit om jeg trykker på det) var ikke ute, fikk litt sosial angst, og ble satt på anti depressiva og går til psykolog.

har nå gjort det frem til nå.. og det har gradvis blitt bedre... og iogmed at jeg gjør mer... så kommer de dagene hvor jeg bare måååååå sove i 2 dager, for å i det hele tatt fungere!!!
leste selv om at operasjon på skjoldbrukskjertelen kunne medføre depressjoner...
så nå har vi tatt prøver som viser:
tsh: 0,94
T4 : 11,9
dette er det som er tatt...og de sier det er normalt...

Hva mener dere ? trenger litt innput om hva jeg burde gjøre og om det er sannsynlig at det er stoffskifte problemer jeg har..
Gelmte å nevne at jeg har hatt en autoimmun sykdom i min lever for ca 20 år siden..
min tante har Graves sykdom og mitt søskenbarn har lupus

Takknemlig for svar