Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
07-02-11, 18:27 #1
Hvor lang tid har i været på hydrokortison?
Hej allesammen

Sad lige og læste nogle af alle de gamle tråde om binyretræthed igennem, og jeg kan se at der er nogle der mærker markant bedring allerede inden for 2 måneder.
Jeg har taget hc i 2 måneder nu, og ja jeg mærker da bedring og mærker at jeg nu klarer at øge Erfa dosis uden de mange symptomer fra binyrerne. Men jeg har stadig maaaaange symptomer og føler at jeg har langt endnu og tror der er et godt stykke vej op i Erfa dosis endnu.
Så jeg er egentlig bare interesseret i jeres erfaringer... Hvor længe har i hver især været på hc og hvor lang tid gik der før i følte en markant bedring?
Det er jo lidt sjovt det der med bedring, for hos mig kommer den snigende meget langsomt, så ofte er det først når jeg får det værre(f.eks under sygdom eller mens), at jeg mærker at der rent faktisk har været bedring...
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Candida - hvor lang tid tar det å bli kvitt snyltesoppen?
Av Kevlin i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 8Siste melding: 07-03-12, 10:29 -
hvor lang tid tok det.....?
Av DALIA i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 20:34 -
Armour-hvor lang tid før man merker ev bedring`?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-10-07, 18:02 -
Hvor lang tid før medisinene hjelper?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 13-02-07, 15:20 -
Hvor lang tid på svar på hormonprøver fra Aker sykehus??
Av tussi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 01-12-06, 13:22

Svar med sitat
Bokmerker