Sitat Opprinnelig skrevet av Jeanette Ws. Vis post
Jeg tenkte på det i dag... Hadde vi sittet med beina i gips, så hadde det kanskje gått an for mange andre å skjønne at de tiltakene de tenker kan ha effekt, ikke virker noe særlig.

til deg TheaK
Tusen takk!

Ja, det er det som er så frustrerende. Hvis man knekker et bein forstår folk, men når man har noe som ikke syns, og man ser helt normal ut, forstår ikke folk at bare det å komme seg på butikken kan være nok til å slite en helt ut i blant. "Du ser jo så frisk ut, atte!"

Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Av og til har det fristet meg å være brutalt ærlig...
Jeg har prøvd det, riktignok med andre ting, men likevel. Jeg har fortalt folk jeg omtrent nettopp har møtt at det er vanskelig å komme tidsnok fordi jeg er utbrent og alt går sakte, og at jeg sliter med angst i tillegg. Da har jeg møtt mer forståelse enn jeg gjør fra min egen bror. Vagt bekjente kan overraske en i blant, og da er det så godt å se at de også har vært i en sånn situasjon en gang eller forstår hvordan det er, eller hvert fall prøver å forstå.

Så noen ganger er det å være brutalt ærlig det som funker best. Men nå har jeg det med å være for ærlig også da...