Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
03-02-11, 21:32 #1
Binyretretthet - Behandling av Liv Håker v/Naturterapi AS
Denne dama ser ut til å ha lang fartstid innen behandling av binyretretthet. Har vekslet litt e-post med henne, og fikk masse nyttig informasjon tilbake. Vurderer å oppsøk henne og få tatt en nærmere titt på mine binyrer/stoffskifte. Mistenker feil ved dette. Noen som har prøvd henne med tanke på binyretretthet eller ME?
Var nettopp til spesialist/endikrinolog i Trondheim pga dette, men der var det ikke mye annen hjelp å få enn standard fokus på TSH og fT4 prøver og masse Levaxin prat. Ikke det som interesserer meg vedrørende biyretretthet.
Hvem andre kan anbefales med tanke på utredning/behandling for binyretretthet????
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyrebarksvikt vs binyretretthet
Av username i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-02-11, 23:20 -
DHEA og binyretretthet.
Av Jeanette Ws. i forumet DHEASvar: 4Siste melding: 01-07-10, 18:40 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20

Svar med sitat
Bokmerker