Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
30-01-11, 20:20 #2
Sv: stressdosering ved psykisk stress?
Kære akas.
Det gør mig ondt at høre om din far
Jeg har/er selv været under meget psykisk stress da min kæreste gennem 8 år og jeg har valgt at gå fra hinanden. Jeg forsøgte nogle dage/en lille uges tid med stressdosering af hc, men mærkede ingen forskel overhovedet og kunne mærke at jeg egentlig ikke havde lyst til at stressdosere, så jeg satte dosen ned igen. Jeg læste også flere artikler om netop dette, hvor der stod om stressdosering under fysisk sygdom, men også om at man skulle passe på med ikke "bare" at stressdosere hvis man kom under psykisk stress. Men det kommer nok meget an på situationen og hele forløbet vil jeg sige... og uanset om man har slidte binyrer eller ej, vil man jo altid blive deprimeret/ked/trist under en situation som din eller min. Synes kun du skal overveje stressdosering hvis du begynder at få tydelige binyresymptomer(hos mig er det svimmelhed, rysten og lavt blodsukker hele tiden)
og tanker til dig
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Thyreoidea-sygdom og psykisk helbred
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-07-11, 10:45 -
Stressdosering hydrocortison
Av Blondie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-10-10, 19:51 -
Psykisk nedtur
Av an i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 19-06-08, 22:10 -
Har hypo. men legen mener at symptomene er psykisk
Av Sienok i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 29-06-05, 21:12 -
lavt stoffskifte/psykisk
Av madonna i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 13Siste melding: 03-06-05, 16:34

Svar med sitat
Bokmerker