Aller først vil jeg si at etter å ha væer sengeliggende med ""narkose"", er jeg bedre etter stressdoseing(ble stående på 40 mg)---tok noen dager som forventa.
Så litt om timen min på sykehuset, poliklinisk etter innleggelsen.
Muskelbiopsien min er fortsatt positiv, IKKE bedre.
Det er spes to-tre verdier der som gir dem hodebry(samme verdier som for 2 år siden).
Spurte hva de het, men fikk ikke svar.
Så har jeg fått irversibel muskelatrofi i mange muskelgrupper...delvis påfallende mye i lår,legger armer og sete f eks.(men merker det i hele kroppen, for jeg har vært STERK).
Mine CK verdier er høye.
Så----kanskje får jeg rett til slutt selv --- at dette ER hormonrelatert, og ikke noe annet.
Vedkommende som faktisk kom fra Rikshospitalet den dagen er den første som virkelig har hørt på meg ..om for lite kortisol og galskapen med nedmedisineringa mi.
Så får jeg bare vente å se om de er like hyggelige og lydhøre når jeg blir lagt inn der!!!
Jeanette....tenk om vi kunne fått samme tid inne der, så hadde vi hatt "selskap"!!!!
Jeg lander vel på indremedisin..hvis det ikke er spes., endoavdeling der...,men det bør det vel være der!
Har jo så intens brenning i de atroferte musklene, så var i krysningen mellom
endo-, indre-nevro, sa vedkommende....
Hadde vært spennende høre om noen gamle eller nye har opplevd noe av denne galskapen etter å ha blitt medisinert ned. Det har nå nøyaktig tatt 4( unødvendige ) år av livet mitt.
ANISA, jeg og tror du har rett at svaret ligger der....var "i ""god ""form" tiden før......