Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
25-01-11, 10:35 #11
Sv: Medisinering i påvente av prøvesvar og time
På YahooGroups (tror jeg nok det hedder), findes en hel gruppe stofskiftesyge med hypothyreose, der (selvvalgt) behandles kun med Liothyronin. De behandles efter hypothesen om, at de fine blodprøverresultater, særlig for T3 er til dels camoufleret af en medspillende rate af rT3 (reverse T3) og før denne "rT3"-fase er over, vil ingen behandling opnå den rette effekt. Der skal lige føjes til, at den almindelig T3-prøve måler begge T3'er samlet, fordi den (prøven) ikke kan skelne mellem T3 og rT3.
Så var det vist nok også noget med, at en hel del af disse "rT3-folk" har opdaget, at de trives ganske fortræffeligt helt uden levothyroxine T4, og her bliver det altid spændende at spørge sig selv, om de i virkeligheden havde hypothyreose til at begynde med, eller om det kunne være NTI (Non-Thyroidal Illness eller Euthyroid Sick Syndrome), misforstået og (fejl)behandlet som det var hypothyreose, hvorfor adskillige behandlingsforsøg mislykkedes. NTI behandles nemlig kun med T3, så who knows...
Nå ja. Linket til "rT3-gruppen" A guide to the treatment of Thyroid resistance written for the brain fogged patient eller en nem oversigt her. Enjoy.
Det gør han! Det er lige så sikkert som amen i kirken. Du kan lige så godt begynde at træne dig op til konfrontationen, i så fald.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Undervekt etter to års medisinering?
Av Pepper i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 27-11-10, 17:21 -
Ønsker erfaring om medisinering for å motvirke følgene av stress
Av jorunnhf i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 12-11-10, 09:35 -
Medisinering....
Av gunnda i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 10-07-09, 17:27 -
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat
Bokmerker