Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
23-01-11, 11:44 #1
Trenger hjelp til å få jenta mi til å forstå..
Hei.
Jeg var sammen med verdens beste jente inntill igår.
Ho har slitt veldig mye idet siste. vært dødsliten, sover mye, fryser og er usosial..
Ho har vært hos lege og blod prøvene viste ubalanse i stoffskiftet. men de gjør ikke noe for etter en ny sjekk om 4 uker. de verdiene som ho husker er at ho lå på 3.4 mens normalen ligger mellom 3.5-6 (hvis jeg husker riktig) og en annen verdi lå på 11 (lurer på om det er den som normalen ligger mellom 9-22)
Ho har i tillegg ADHD som kansje gjør ting værre. for det er jo mye av de samme symptomene.
Nå føler ho at ho bare orker seg selv og barna sine.. Det skjønner jeg godt. og er villig til å gi ho den tiden ho trenger.
Men jeg føler meg så maktesløs når at avgjørelsen med å gjøre det slutt kansje ligger i stoffskifte/utbrenthet problemer. Jeg trenger ho til å forstå at det er kroppen som gjør at ho stenger meg ute. Vi hadde det utrulig fint sammen før det begynte å gå utfor..
Er det bare jeg som prøver å finne noe å holde fast i?
Eller er det en ting som kan skje ved event. lavt stoffskifte/utbrenthet..
Hilsen en fortvilet ekskjæreste...
Sist endret av kjuliussen; 23-01-11 kl 12:41 Begrunnelse: skrivefeil
Lignende tråder
-
Skal vi forstå vores pårørende, før de kan forstå os?
Av Anisa i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 8Siste melding: 28-12-11, 14:23 -
Nå trenger jeg hjelp
Av Gekko i forumet PresentasjonerSvar: 19Siste melding: 30-04-10, 16:34 -
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41

Svar med sitat
Bokmerker