Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
21-01-11, 12:01 #29
Sv: Så fik mor Erfa'en
Erfas læge Henri Knafo anbefaler, at man tager sin Erfa med et stort glas vand. Herinde har vi nogle gange diskuteret, om det nytter at tage Erfa under tungen. Jeg synes, jeg udnytter medicinen bedre på den måde, men jeg er ikke sikker på, om den faktisk kan komme gennem slimhinden i munden, som det ofte er blevet nævnt. Derimod tror jeg, at den langsomme måde at spise medicinen på, når man smelter den under tungen, er en hjælp for kroppen.
Til gengæld er det på andre måder noget bøvl med al den tid, det tager at smelte Erfa under tungen. Det tager mig jo en time !!! at smelte en Erfa-tablet, medmindre jeg findeler den lidt først. Det kræver en del sådan en hverdagsmorgen!
... og så er der dem, der har prøvet at tage Levaxin eller anden syntetisk medicin under tungen eller knuse den mellem tænderne, så vidt jeg husker var resultatet mest noget med en forfærdelig dårlig smag i munden i mange dage ....Sist endret av Nielsigne; 21-01-11 kl 12:04 Begrunnelse: tilføjelse vedr. tiden, det tager at smelte Erfa ...
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker