Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
17-01-11, 20:10 #11
Sv: Trætte binyrer og træning
Nåh.. det er jo en beskrivelse af en hensigtsmæssig livsførelse, ikke fysisk udfoldelse. For mig er "at holde sig i form" - også aktiviteter, der styrker kroppen. Det var det, jeg regnede med, at du talte om. Sorry for misforståelsen.

Nej, det sagde jeg ikke. Jeg kan bare ikke forstå, at du håber og venter til du kan træne igen, som du har prøvet det før du blev syg - i stedet for at holde dig i form allerede nu, og træne på en mindre belastende måde, indtil dit helbred bliver så meget bedre, at du kan gradvis vende tilbage til den form for træning, du har dyrket før.... Denne fremtidige genoptagelse af den gamle træningsform ville under alle omstændigheder blive nemmere, mere effektiv og mere tilfredsstillende, hvis du ikke (gen)starter helt fra bunden, med ringe fysisk form som udgangspunkt.
Hvad holder dig tilbage med at gå i gang allerede nu?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hormonel reaktion på (over)træning
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 15Siste melding: 17-09-14, 19:14 -
"Trætte" binyrer, binyretræthed, binyretretthet
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 31-10-13, 15:21 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32 -
Binyrer
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-01-09, 22:01 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

Svar med sitat
Bokmerker