Sitat Opprinnelig skrevet av Honeyhob Vis post
Jeg siger KUN ja til aftaler, arb opg osv når jeg kan mærke jeg magter dem og ikke af pligt som jeg gjorde før. jeg går i seng inden kl 22 HVER aften. Alt sukker, korn, alkohol og koffein er udelukket(men det har det været i flere år, så det er ikke noget nyt ;o)) Jeg belaster ikke min krop fysisk, jeg tænker gode tanker, jeg tager masser af gode kosttilskud, jeg laver dybe vejrtrækninger, jeg mediterer og ja jeg ku fortsætte
Nåh.. det er jo en beskrivelse af en hensigtsmæssig livsførelse, ikke fysisk udfoldelse. For mig er "at holde sig i form" - også aktiviteter, der styrker kroppen. Det var det, jeg regnede med, at du talte om. Sorry for misforståelsen.

Sitat Opprinnelig skrevet av Honeyhob Vis post
Men Anisa, siger du at det er fuldstændig umuligt og utænkeligt for alle hypothyreose mennesker at komme til at træne igen?
Nej, det sagde jeg ikke. Jeg kan bare ikke forstå, at du håber og venter til du kan træne igen, som du har prøvet det før du blev syg - i stedet for at holde dig i form allerede nu, og træne på en mindre belastende måde, indtil dit helbred bliver så meget bedre, at du kan gradvis vende tilbage til den form for træning, du har dyrket før.... Denne fremtidige genoptagelse af den gamle træningsform ville under alle omstændigheder blive nemmere, mere effektiv og mere tilfredsstillende, hvis du ikke (gen)starter helt fra bunden, med ringe fysisk form som udgangspunkt.

Hvad holder dig tilbage med at gå i gang allerede nu?