Nå om dagen er kroppen min "rar", og jeg skjønner ikke helt hvorfor.

Den siste tiden har jeg lettere "mistet" blod i hender og føtter, så det er jeg vant til, men i kveld er det rart. Føltes som jeg hadde mistet blodet i føttene, de føltes litt døde og kalde (ikke som når man fryser kalde). Jeg har gått rundt og ligger for å holde åpent blodomløpet, men følelsen er der fortsatt? Det verste er at når jeg kjenner på føttene, så er de ikke kalde?

Den siste tida har jeg også hatt mye kramper under den ene foten. Det skjærer til en kortere periode og så borte, så tilbake igjen og så borte. Kan holde på masse i løpet av en dag. Det sitter ikke i lenge slik at jeg kan strekke det ut, og det er ikke som vanlig stikkende smerter, så det er kramper.

Er jo vant til mye rart, men det at bena føles kalde og sovende når de ikke er det og blodomøpet nok er ok der er rart. Noen som kjenner igjen dette og vet hva det er. Er ekkelt og ubehagelig og er på begge føttene nå, og opp til kneet på det ene. Massasje, bevegelse etc. får det ikke vekk. Det er ikke vondt, bare ubehagelig.

Noen som skjønte hva jeg prøvde å beskrive?