Viser søkeresultater 1 til 10 av 45

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling

Sitat Opprinnelig skrevet av Helle99 Vis post
    ... lægerne på Bispebjerg Hospital kigger kun på mine tal, og siger at de er stabile. Min TSH ligger under 0 - men min T3 er som den har været lige siden jeg blev konstateret syg.

Derfor vil jeg gerne prøve en behandling med T3 eller Amour. Men lægerne er fuldstændig afvisende - det kan jeg ikke få i Danmark siger de.

MVH Helle
    ENHVER læge kan skrive dig en recept på Armour eller Erfa og hvad der ellers findes af slagsen. Du tager så recepten, skanner den ind på computer og sender den som vedhæftet fil til fx det internationale apotek i Hamborg. Det er nok en god idé først at skrive en email til dem om, at der er noget på vej Derefter sender du papir-recepten (jeg beholder kopien i computeren)
    Og en god idé hele tiden at have en ekstra recept og en pæn portion medicin i huset. Sidste år opstod der en thyroid-krise, så det var svært for ikke at sige umuligt at skaffe, og det var der nogle, der fik mange ubehageligheder af.

Lægen, der skrev mine to første recepter, er i privat regi. En orthomolekylær læge, dvs en læge, der arbejder med naturlige stoffer og tilskud, i hvert fald til det allermeste. Min lod mig vælge mellem syntetisk t3-tilskud og thyroid, og jeg valgte så uden tøven det sidste.
    Hvis du klikker på mit link i signaturen og går ind på side 3-4 stykker, kan du læse noget om det. Jeg har lige ledt efter den instruks, som burde ligge et sted mht apotek og liste over alternative læger (hvor man MULIGVIS, men uden garanti) nemmere finder en, der vil skrive en recept på thyroid. Men det kan vi vende tilbage til

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 04-01-11 kl 18:59 Begrunnelse: tilføjelse vedr. eftersendelse af recept & om kopi

Lignende tråder

1. Mine erfaringer med kombinationsbehandling
    Av Anne H H i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 74
    Siste melding: 27-01-17, 08:55
  2. Erfa Thyroid og erfaringer.
    Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 130
    Siste melding: 03-09-10, 16:42
  3. Kolesterol og erfaringer
    Av Martha i forumet Kolesterol
    Svar: 3
    Siste melding: 09-06-10, 17:44
  4. Erfaringer med levaxin?
    Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 9
    Siste melding: 13-09-08, 20:15

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn