Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
04-01-11, 18:57 #33
Sv: Mine erfaringer med kombinationsbehandling
ENHVER læge kan skrive dig en recept på Armour eller Erfa og hvad der ellers findes af slagsen. Du tager så recepten, skanner den ind på computer og sender den som vedhæftet fil til fx det internationale apotek i Hamborg. Det er nok en god idé først at skrive en email til dem om, at der er noget på vej
Derefter sender du papir-recepten (jeg beholder kopien i computeren)
Og en god idé hele tiden at have en ekstra recept og en pæn portion medicin i huset. Sidste år opstod der en thyroid-krise, så det var svært for ikke at sige umuligt at skaffe, og det var der nogle, der fik mange ubehageligheder af.
Lægen, der skrev mine to første recepter, er i privat regi. En orthomolekylær læge, dvs en læge, der arbejder med naturlige stoffer og tilskud, i hvert fald til det allermeste. Min lod mig vælge mellem syntetisk t3-tilskud og thyroid, og jeg valgte så uden tøven det sidste.
Hvis du klikker på mit link i signaturen og går ind på side 3-4 stykker, kan du læse noget om det. Jeg har lige ledt efter den instruks, som burde ligge et sted mht apotek og liste over alternative læger (hvor man MULIGVIS, men uden garanti) nemmere finder en, der vil skrive en recept på thyroid. Men det kan vi vende tilbage til
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 04-01-11 kl 18:59 Begrunnelse: tilføjelse vedr. eftersendelse af recept & om kopi
Lignende tråder
-
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Av Anne H H i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 74Siste melding: 27-01-17, 08:55 -
Erfa Thyroid og erfaringer.
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 130Siste melding: 03-09-10, 16:42 -
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15

Svar med sitat
Bokmerker