Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Det tar tid før levaxinen virker. Vær litt tålmodig etter at du har dosert deg oppover. men psykiske symptomer ville jeg spurt legen om liothyronin. det kan være at du konverterer T4 til T3 litt dårlig. Jeg hadde det slik. og fikk en mye bedre psyke etter tillegg med T3 (jeg bruker thyroid).

Hvor mye veier du? Kanskje trenger du mer enn 150 mg? Noen tar også opp medisiner dårlig, og trenger mer for å få full effekt. Ikke alle leger kan dette. Les deg opp, ha gjerne med litteratur som understøtter argumenetene dine når du drar til legen.

Lykke til, godt nytt år, det er ikke sikkert at det blir verre nå, vet du
Det er jo merkelig det der, fikk jo en skikkelig opptur psykisk, da jeg begynte med levaxin, også når jeg økte dosen til 50 µg, men så sa det "poff" og psyken ble som før, før jeg begynte på levaxin. Økte dosen til 75 µg men effekten på psyken uteble. Kanskje er jeg for sliten? Har jo vært et strevsomt år dette her. Eller, hva skjer egentlig? Har hatt tanker om å prøve lio. Tror for alvor at jeg skal prøve det. For å se om det hjelper. Kan jo ikke ha hodet i en svart sekk sånn som nå. Men jeg tror alt henger sammen med hverandre. Både helsa, det psykiske og omgivelsen.

Godt nytt år til deg og!