Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
07-02-07, 19:31 #1
Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
Heisann.
Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (Hyper med kalde knuter ca. 6 cm). Var rimelig mørbanket uka etterpå med svært hoven hals og stramming i såret. Ettersom tiden har gått har selvsagt hevelsen gått ned, men såret prikker og strammer endel enda. Det føles som om noe i halsen har grodd fast under arret, når jeg svelger dras arret oppover, liksom hopper/snurper opp og detter ned igjen. Begynte å massere arret ca. 4 uker etter opr, fikk høre det skulle hjelpe. Det har forsåvidt bedret seg litt med tiden, men dog synes jeg jeg kjenner mye til såret. Kjennes som en "tyngde" som ligger i halsgropen.
Andre som har det sånn?
Zena...ny på forumet
Lignende tråder
-
Armour og kalde ben
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 22-05-08, 16:19 -
vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 16-04-08, 18:05 -
Varm i kroppen, kalde hender
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 16-03-08, 16:48


Svar med sitat
Bokmerker