Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
28-11-10, 18:05 #1
Lavt stoffskifte og allergi i forhold til mat
Jeg er helt ny her. Har brukt siden til informajon i ca 1 mnd. Finner mye bra svar på mine egene spørsmål her. Jeg har akkurat fått diagnosen lavt stoffskifte. Men tror jeg har hatt det i mange år, når jeg ser på symtomene til flere her inne. Jeg har slitt med kvalme, svimmelhet, brainfogg, smerter i muskler i flere år. Og har fått mange forløpige diagnoser på veien. Men det jeg sliter mest med er mat. Jeg har vært behandlet for allergi sjokk flere ganger. Fikk det plutselig for 1,5 års siden. Er det noen her som har store problemer i forhold til mat. Pustevansker, blodtrykksfall. Det som er rart er at alt slo ut etter en operasjon og en stressende periode. Jeg har i flere år sagt at det føles som jeg har noe i halsen og at det noen matvarer forverrer følelsen. Ingen har kjent noe på halsen før det ble besvist ved bilder at thyro var forstørret. Skulle egentlig ta nye bilder til fysion, så det var helt tilfeldig at det ble oppdaget. Nå kjenner så klart legen det! Nå venter jeg på time hos endo. Men skal til Haukeland til neste uke pga av mistanken om alvorlig allergi. Jeg har kjent bedring ved Levaxin. Har mer energi og Brainfog er borte. Men ser her at flere er skeptiske til bruk av bare Levaxin.
Lignende tråder
-
allergi/matintoleranse og stoffskifte
Av tor31 i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 21-09-15, 23:47 -
Styrke forhold mellom Liothyronin og Levaxin
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 14-04-09, 20:55 -
Når det er smart å ta levaxinen i forhold til treningsøkter?
Av sammy i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 16-03-09, 22:16 -
Ny bruker trenger hjelp i forhold til vrang lege...
Av Gisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-11-08, 15:27 -
Kviser og blemmene. Kan det være allergi??
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 5Siste melding: 29-06-07, 00:17

Svar med sitat
Bokmerker