Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
19-11-10, 21:24 #26
Sv: Jeg har hypothyreose som nok er relatert til hjernen, uten at noe galt er påvist
He, he - husker du noe av det jeg har skrevet før, Anisa? I såfall har du en god hukommelse - om du da ikke leser alle tråder om igjen og om igjen??
Har vært dårlig til å skrive i sommer, ja, men har vært inne og lest innimellom. Men noe har med overskudd og inspirasjon å gjøre, og noe med manglende tid. Det er jo slik at spesielt i sommerhalvåret så har man litt ekstra å stå i med.
Jeg tror det vil gå litt i perioder med skrivingen min, uansett. Men dere blir ikke glemt! Og nå stunder det til jul, og kanskje kan man få litt ork til noen av de tradisjonelle gjøremål. Og så kommer fire kjekke sønner hjem og vil at ALT skal være slik som da de var små, i "gamle dager". Lurer på om barn noen gang blir voksne? En er endatil gift, men i våre moderne tider feirer de like så godt jul hos sine respektive foreldre! Ihvertfall skal de det i år. Ja de barna, de barna....
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 226Siste melding: 17-08-09, 16:33 -
Anatomiske forandringer i hjernen
Av Hansen i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
Funker hjernen ?
Av Hansen i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
glemsk mrav hjernen
Av skaye i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 09-11-06, 21:44

Svar med sitat

Bokmerker