Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
19-11-10, 19:04 #20
Sv: Er disse svarene bra eller dårlige?
For min del kan jeg si at på medisin (riktig og nok) så er jeg "frisk".
Før jeg fikk medisin så var det så ille at hendene dovnet bort, frossen, tørr hud, vekta gikk opp, søvnen ble dårlig og jeg ble klumsete (vanskelig å kjøre bil!), irritabel og tålte ikke bakgrunnsstøy.. for å nevne litt i tillegg til de Blondie nevnte.
Problemet er som sagt at utviklingen skjer over år og man gjerne tror at man bare har sovet litt lite, eller "brygger på noe" (!)... eller bare er litt nedfor.
Hele kroppen blir påvirket og det slår ut forskjellig hos folk. Og sakte. Dermed er det så vanskelig å få øye på.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hvorfor blir noen så dårlige av jodtilskudd (kelp, m.fl)?
Av Siri Ann i forumet Mineraler (øvrige)Svar: 25Siste melding: 20-01-13, 15:44 -
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Hva frembringer dårlige dager/ perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 28-03-07, 13:51 -
DÅRLIGE DAGER
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 19-04-06, 21:09

Bokmerker