Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
17-11-10, 09:05 #11
Sv: Första steget från Levaxin till Armour
Enig med deg.
Å bytte rett over kan man nok gjøre når man går på levaxin + lilo - fordi kroppen da allerede er tilvent T3 og levaxindosen er tilpasset et t3-tilskudd. Jeg tror denne framgangsmåten er mye mer hasardiøs når man kun går på levaxin. Jeg *tror* da at n'Finn sitt forslag (med nedtrapping av levaxin noen dager i forveien før full dose thyroid) eller mitt (med parallell nedtrapping/opptrapping) er bedre fordi det sikrer at man får inn mindre t4 samtidig/før at man tilfører t3 i større mengder.
På den måten *tror* jeg at man reduserer risikoen for hyperubehag i overgangen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07 -
Levaxin vs Armour
Av Persa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 22-05-09, 21:12 -
Forskjell på Levaxin og Armour??
Av Frustrert i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 12-05-08, 21:29 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat

Bokmerker