Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
16-11-10, 18:59 #9
Sv: Första steget från Levaxin till Armour
Hei Persille!
Jeg tror det er mange veger å gå over fra syntetisk til naturlig hormon. Og alle her inne har en erfaring hver.
Jeg brukte 100 mikrogram Levaxin + 20 mikrogram Liothyronin da jeg byttet over i begynnelsen av oktober. Etter 2 dager var jeg over på 125 mg Erfa thyroid (bort med Levaxin og Lio). Jeg fikk ikke noe ubehag av dette (men jeg bruker også 20 mg hydrokortison på grunn av lav kortisolproduksjon). Jeg har nå økt dosen 2 ganger, og tar nå 155 mg Erfa daglig.
For meg har dette gått bra (bare litt ubehag av litt hardere hjerteslag et par dager). Jeg deler opp dosen på 2 ganger per dag (størst dose på morgenen, noe mindre midt på dagen). Hydrokortisonet deler jeg opp i tre omganger.
Håper du finner ut av hva du og din kropp trives med. Kroppen reagerer kanskje på annen måte på naturlig thyroid, så lytt til den.
Lignende tråder
-
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07 -
Levaxin vs Armour
Av Persa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 22-05-09, 21:12 -
Forskjell på Levaxin og Armour??
Av Frustrert i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 12-05-08, 21:29 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat

Bokmerker