Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
12-11-10, 17:33 #23
Sv: Lavt stoffskifte i 3 år og har enda ikke landet på en dose som jeg føler er ok
Din frykt er helt uberettiget.

Ingenting du gjør eller unnlater å gjøre vil redde kjertelen din. At du har høye antistoffer betyr ikke at kjertelen produserer. Selv har jeg etter 20 år med denne sykdommen høye antistoffer.
Ikke spekuler på antistoffene din eller hvorfor de er der eller hva du kan gjøre for å få dem bort. De er der, og har kommet for å bli. Det vil si at kjertelen før eller siden vil slutte å produsere. Du kan ikke basere medisineringen din på en eventuell restproduksjon som du ikke aner mengden av fra dag til dag og som ikke er målbar ut i fra den kunnskap som eksisterer i dag. Sats på å komme opp i en levaxindose som du opplever er god utfra dine symptomer og følelse av velvære. Klarer du ikke det finnes det andre medisiner. Men ikke vent, jo lenger du går på lavdosebehandling jo vanskeligere blir det å få opp formen igjen.
Lignende tråder
-
Ikke lavt stoffskifte likevel?
Av Claudia i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 20-10-10, 17:55 -
Det lave stoffskiftet ikke har slått ut enda?
Av Marielle i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-03-10, 10:08 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Noe kurer som ikke ødlegger da mer for Lavt stoffskifte?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 33Siste melding: 10-05-06, 16:40

Svar med sitat

Bokmerker