Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Siljenta
Threaded View
-
10-11-10, 17:50 #26
Sv: Siljenta
Tenkte å bare føre litt dagbok her så jeg har litt orden og oversikt fremover
fikk tips om det i en annen tråd for å kunne se forbedringer etterhvert som jeg blir bedre 
Ja, da har jeg offisielt starta på Levaxin. Fikk blodprøveresultatene i går:
B12: (200-700) 214
TSH: (0,30-4.50(0,3-1,5)) 16,18
FT4: (9.0-20.0) 10,2
Har egentlig følt meg skikkelig elendig.. Sann SKIKKELIG.. Jeg satt på jobben til bestemor i stad å ble skikkelig imponert av ho at hun holdt ut på tross av mye og gjøre og masse stress. Hun er 66 år gammel og har så mye mer overskudd enn meg. Hadde det vært jeg som hadde gjort den jobben hun gjorde så hadde jeg supt rett i seng og sovet til dagen etter, men hun var klar som ett egg til å gå på kafe med meg og søskenbarnet mitt.
Jeg derimot satt ved bordet mitt å spiste mat jeg hadde fått, å jeg ble rett og slett sliten av å spise. Hvor teit er ikke det? I det siste så har jeg ikke orka å spise meg mett. Hvem blir sliten av DET liksom? Jeg vet ikke hvorfor jeg ble det, å når jeg tenker over det selv så må jeg nesten himle med øynene, for jeg tror nesten ikke på det selv. Jeg satt oppriktig talt å lurte på hvor dumt det hadde sett ut om jeg hadde lagt meg under trappa å tatt meg en liten høneblund
Trøtt om dagen? åguud, ja! i går sto jeg opp 06.00 (la meg 22.30 dagen før), skulle til legen og stæsj, men da klokka var 13.00 var jeg så trøtt at jeg var overbevist om at jeg skulle havne i koma
Var nesten så jeg skrev en liten lapp om at hvis noen fant meg, så skulle de prøve å vekke meg sann i tilfelle :P hvertfall, jeg sov igjen fra 13.00 til jeg ble vekket 19.00, spiste litt mat og dro hjem, (jeg hadde vært på besøk hos pappa), så litt på TV å da klokken ble 22.00 så falt jeg i senga med ett bras, og sov til 09.00. I dag har jeg ikke sovet noe mer, på tross av at det har frista, for jeg er kjempe trøtt nå, men jeg vil så fryktelig få med meg cæsar og "lurt av karlsen" før jeg legger meg 
Men det jeg synes er litt trist er egentlig at jeg sover jo bort alle dagene. Det er jo ikkeno liv. Det er vel egentlig det som plager meg mest, når de tankene om at jeg bruker dagene mine til enten å sove eller å "kjempe" for å holde meg våken. Det er sånn jeg føler det iallefall.
Ellers har jeg starta å vurdere om jeg vil bytte lege. Føler jeg får NULL forståelse av han, å jeg synes blikket hans nesten sa "så dum du er.." da jeg prøvde å forklare han litt om hvordan hverdagen min er. Fikk sagt litt om jobbsituasjonen min og spurte hvordan jeg skulle ga fram hos NAV og om hva jeg hadde rett på. Alt han hadde å si var at han ikke kunne hjelpe meg der. det var noe jeg måtte fikse selv, men at de kunne hjelpe meg med å finne meg jobb.. Halloooo?? hørte han ikke på hva jeg hadde å si eller? jeg ORKER ikke... å skaffe meg jobb er jeg egentlig ikke så bekymret for, for jeg har faktisk fått flere jobbtilbud dalende ned fra himmelen. Jeg spurte han også om han kunne gi meg ett lite hint om når jeg kanskje var istand til å komme meg ut i arbeidslivet igjen (ja, jeg savner det veldig!), han trodde det ville skje om mellom 3-6uker, noe jeg synes høres litt tidlig ut (?)
Skal tilbake å ta blodprøve om litt over 5 uker (17 Desember), så ny legetime 20 desember.
Gleder meg til jeg selv merker og ser forbedringer jeg
skal bli gøy! Derfor kommer jeg til å legge inn mange klageinnlegg her.. hehe, vil jo gjerne se forbedringer også, å snart kommer det kanskje noen positive innlegg også
Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2.
*klem* Siljenta
Informasjonstråden min
Dagboken til Siljenta

Svar med sitat

Bokmerker