Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
09-11-10, 18:08 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Har søkt litt på Cerazette på nett og ser at erfaringene er veldig ulike. Noen kjempefornøyd, andre ikke. Akkurat når det gjelder p-piller tror jeg det er veldig store variasjoner mht hva som passer for en. Om jeg er heldig, mister jeg mensen totalt
og får jevn hormontilstrømning gjennom hele syklusen
. Noen risikerer motsatt å få mens hele tiden. Ellers kan man få kviser, vektøkning.... you name it. Men jeg prøver en mnd eller to, for jeg er så dritt lei av væromslaget som kommer fra eggløsning og utover. Har EN fin uke etter mens, så begynner styret. Om Cerazette ikke funker, er jeg innstilt på å prøve et annet merke. På det nivået jeg er mht pms, hjelper hverken nattlysolje, ekstra magnesium e.l. Akupunktur hjalp en del forsåvidt, men det er dyrt og tidkrevende i lengden.
Når det gjelder formvariasjonen din, får vi håpe at den skyldes underdosering, slik at det "bare" er å komme opp i rett dose igjen... Kan jo også være noe med vinteren? Høres uansett ut som du vil gjøre riktig i å øke dosen.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker