Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
26-10-09, 08:46 #1
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Hei!
Jeg er ny her på forumet og er glad jeg endelig har funnet et sted hvor man kan lese om andres erfaringer med lavt stoffskifte. Jeg fikk konstantert dette for ca. 6 år siden og har siden brukt Levaxin. I følge min fastlege ligger blodprøvene der de skal gjøre og det har jeg slått meg til ro med selv om jeg fortsatt har veldig mange symptomer på lavt stoffskifte.
Jeg sliter blant annet med muskelsmerter og at armene dovner opp, angst og depresjon, føler meg aldri utvilt, søvnproblemer, konsentrasjon og hukommelsesproblemer, humørsvingninger, hes stemme, vektøkning.
I den senere tid har jeg slitt veldig med psyken. Har fått panikkangstanfall som setter meg helt ut. Kan også dette være et symptom på lavt stoffskifte???
De siste blodprøvene mine ligger på TSH på 1,2 (ref.omr. 0,2 - 4.0) og FT4 på 14,5 (ref.omr. 11 - 23). Har noen noen synspunkter på disse verdiene? Er det andre blodprøver som også bør tas?
Lurer nå på om tiden er inne til å komme meg til en lege som har mer greie på stoffskifte og som ikke minst av alt har tid til å høre på hvordan jeg har det og ikke bare se på blodprøver. Har hørt at Volvat i Oslo har en avdeling for dette samt Aker. Er det noen som vil dele sine erfaringer med meg om hvor jeg bør henvende meg. Bor rett utenfor Oslo.
Jeg er veldig takknemlig for svar!!!
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 26-10-09, 14:27 -
Mange symptomer over lengre tid, kan noen hjelpe?
Av Kenneth&Lisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 15-06-09, 06:08 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat

Bokmerker