Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
05-11-10, 20:03 #11
Sv: Hyperparatyreoidisme
Kære Devana. Velkommen.

Hvor meget D3 optages i kroppen kan faktisk være ganske meget... Over ½ time i højsol på en varm sommerdag kan lagres så meget som 20.000 IE D3-vitamin, og det lever vi fint med. Jeg selv bruger tilskud både sommer og vinter - 1000 IE/dag/sommer, 2000 IE/dag/vinter. Når jeg er sløj tager jeg 10.000 IE alle dage indtil jeg bliver helt rask igen.
Kender også til folk der får indsprøjtninger af D3 på 50.000 IE om ugen, så er man i et reelt underskud skal man op på høje doser før depoterne overhovedet kan begynde at fyldes. Set i denne sammenhæng forslår 800 IE som "skrædder i helvedet" (sagt på go' gamle dansk
).
Du finder (helt sikkert) masser af god info i underforummet D-vitamin.
Det samme gælder Kalsiumkarbonat dette præparat indeholder: Calciumcarbonat kan nedsætte optagelsen af stofskiftehormon og det skulle gerne gælde både raske og (stofskifte)syge.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypothyreose? Noe annet?
Av Lippincott i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 20Siste melding: 05-01-11, 17:22 -
Lincoln om makt og annet
Av Kevlin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 17-06-10, 14:07 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker